1TEGRATION skifter navn til CESCOM

15-06-2017
1TEGRATION A/S får imageløft og skifter navn til CESCOM. Vi har de seneste år oplevet stor vækst og et navneskifte understreger de nye takter.

 

Vi har igennem de seneste år været igennem en meget positiv udvikling. Vores kundesegmenter har udvidet sig og vores produktpaletten er blevet endnu bredere. I dag servicerer vi kunder med over 1.000 brugere og udvikler meget komplekse løsninger. Til trods for denne udvikling i størrelsen på jer kunder, så er det stadig vigtigt for 1TEGRATION A/S, at der er nærhed i vores relation og at der bevares en familiær kultur i forhold de teknikere, som kommer hos jer.

Inden for IT-infrastruktur og cloud branchen er der fart på og der kommer hele tiden nye løsninger og værktøjer, som er medvirkende til at gøre jeres IT-drift endnu mere lean og agil. Det handler om at give jer værdi i form af sikkerhed, besparelser og effektiviseringer. Derfor er det vigtigt for os, som spiller i dette marked, at vi hele tiden er forrest og prøver de nyeste cloud produkter af hos os selv. Hos CESCOM (tidligere 1TEGRATION A/S) har vi fokus på Microsofts nyeste cloud teknologier og produkter. Dette betyder, at vi kan tilbyde jer nogle gennemprøvede teknologier og løsninger. Det er vigtigt for os ”at tage vores egen medicin” så at sige.

I forbindelse med at CESCOM (tidligere 1TEGRATION A/S) har været igennem denne udvikling, valgte vi for nogle måneder tilbage, som en naturlig del af vores vækst, at få lavet et 360 graders eftersyn på hele image-og markedsføringssiden. Bestyrelsen valgte i den forbindelse at skifte logo og navn. Vi er slet og ret vokset fra navnet, som har tjent os rigtigt godt i 15 år. Men vores gamle logo og navn udtrykker ikke helt, hvor vi er som virksomhed i dag. Det nye navn CESCOM, står for Cloud Embedded Solutions, altså Cloudbaserede løsninger, som er kerneforretningen i virksomheden i dag og den strategi bestyrelsen vil forfølge fremadrettet.

 

Modern Marketing bureauet KONXION har været medvirkende til at udvikle det nye design og brand, så der er tænkt over tingene og det hele er meget gennemarbejdet. Det vidner det endelige resultat, da også om. Hele processen er endt i en brandguide på næsten 50 sider, som beskriver alt lige fra tryk på kuglepenne, kopper til de værdier og holdninger logoet skal udtrykke. Herudover skiftes hjemmesiden også, så den får et tilsvarende imageløft.

Med det nye brand ønsker vi at signalere, at der er fuld fokus på jer kunder i en tid, hvor hele den digitale platform er under hastig forandring og det hele kun går en vej, nemlig mod Cloud. Navnet er også mere nutidigt, internationalt og mere ligetil, men kerneværdierne hos os er stadig de samme - nemlig nærhed og professionalisme.

Image og navneskiftet får ikke nogen indflydelse på ejerkredsen i virksomheden og vi ønsker alle, at I kunder vil tage godt imod det nye navn, som vil blive skiftet her i midten af juni måned. Vi håber ligeledes I vil udbringe budskabet i jeres virksomhed, så medarbejderne er bekendte med det nye navn og logo, når vi kommer ude hos jer.