Pressemeddelelse: Væksten fortsætter med raketfart hos nordjyske CESCOM

27-05-2019
Årlige vækstrater på den gode side af 20% har i mange år været resultatet hos nordjyske CESCOM. Og nu rækker de fysiske rammer ikke længere: Hovedkontoret i Aars skal udvides til det tredobbelte, og den 1. juni åbner den første af en række nye lokalafdelinger i Vejle.

”Jo, vi har travlt,” fastslår Jan Pedersen, en af de tre grundlæggere og CEO i CESCOM. ”Siden CESCOMs start i 2003 har vi hvert år øget medarbejderstaben, og i dag er vi 32. Når vores nye hovedkontor er udvidet, får vi plads til 59 medarbejdere – det skal gerne række de næste 3 år.”

Knowhow og ekspertise skal kunne flyde frit
Kontorarealet på hovedkontoret i Aars udvides fra de nuværende godt 200 m2 til næsten 600 m2. I det nye byggeri er der også planlagt en udvidelse af lageret til næsten dobbelt størrelse, så de samlede etagemeter bliver godt 1200 m2.

”Vi samler vores administration, salgsafdeling, marketingafdeling og hele ledelsen ét sted, så vi fortsat kan have en kort beslutningsvej, og så vores knowhow og ekspertise kan flyde frit. Samtidig får vi også vores lagerfunktion flyttet til hovedkontorets adresse,” siger Jan Pedersen.

Til stede lokalt hos kunderne
CESCOM lægger vægt på at have et tæt forhold til sine kunder, også i fysisk forstand. Har en kunde behov for IT-support, sender CESCOM gerne en mand ud til kunden.

”De lokale afdelinger, som vi har planer om at starte op rundt i landet de kommende år, har ansvaret for service og implementering af nye løsninger ude hos vores kunder. Det en meget bevidst strategi, at vi vil være tilgængelige for vores kunder, og derfor vil vi også være tilstede i lokalområdet,” siger Jan Pedersen.

Åbningen af afdelingen i Vejle er den første i en planlagt række af nye lokalafdelinger, i første omgang i Jylland og på Fyn.

Jan Pedersen, CEO & Partner
Mail: jpe@CESCOM.dk